Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа №6"

Дніпровської міської ради

20.06.2019
Літній відпочинок у Карпатах
далее
20.06.2019
Відкриття табору літнього відпочинку
далее
-


Гімн нашої школи










МІЙ УЛЮБЛЕНИЙ ШКІЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ
Українська мова та література
Історія
Математика
Інформатика
Фізика
Хімія
Англійська мова
Біологія
Географія
Світова література
Правознавство
Економіка
Музика
Фізична культура
Трудове навчання
Дивись Результат




Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Письмо от Деда Мороза



 

Відкритий доступ

Відкритий доступ




 

Комунальний заклад освіти
«Середня загальноосвітня школа № 6» Дніпровської міської ради
  
 

НАКАЗ
 

Від 31.05.2019 р.м. Дніпро                                                                                                                                 №_34-01-од_
 
 

Про зарахування до 1-х класів
 
 

                 На виконання законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Про захист персональних даних», Постанови Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів», Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти та науки України від 16.04.2018 №, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.05.2018 р. №564/32016, листа Міністерства освіти та науки України від 10.08.2018 № 1/11-8477 «Про безоплатність здобуття повної загальної освіти», з метою реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», забезпечення доступності здобуття загальної середньої освіти та організованого прийому дітей до 1-х класів,та  заяв батьків
 
 

НАКАЗУЮ:
 

1. Зарахувати до 1класу   дітей згідно списку:
 
1-А клас –30 дітей

 

№ п/п Прізвище, ім’я, по батькові
1 Алферов
2 Алферов
3 Баранова
4 Борисенко
5 Винник
6 Довжик
7 Камінського
8 Карпова
9 Коробкіна
10 Криворучко
11 Купрієнко
12 Левчук
13 Лисянську
14 Лукашова
15 Мартиненко
16 Мельника
17 Мозоляк
18 Мурських
19 Назарова
20 Оганян
21 Олефір
22 Сіліванову
23 Сотулу
24 Степанищева
25 Субботу
26 Токареву
27 Фаріна
28 Цой
29 Цупило
30 Чехута

 
До 1-Б класу – 30 дітей:
 

№ з/п Прізвище, ім’я, по батькові
1 Абдуллаєва
2 Абдуллаєва
3 Агапова
4 Бабічева
5 Борисенко
6 Волошину
7 Головань
8 Григор’єва
9 Дзюбу
10 Долю
11 Єгорова
12 Єршову
13 Єрьоміну
14 Зайцева
15 Златєва
16 Кирєєва
17 Коваленко
18 Кондратенко
19 Кривошея
20 Крихту
21 Марсакову у
22 Руденко
23 Ручко
24 Скубко
25 Степаненко
26 Стеренко
27 Хан
28 Чуб
29 Шиш
30 Щербак


До 1-І класу – 30 дітей:

 

№ з/п П.І. Б.
1 Бартощук
2 Возняк
3 Волошину
4 Воронова
5 Гром
6 Гудзь
7 Данелян
8 Джаіані
9 Жгун
10 Іванова
11 Карасьова
12 Каримову
13 Коваленко
14 Комарову
15 Концевич
16 Кошкіна
17 Кривошликова
18 Кругову
19 Марченко
20 Незнайко
21 Полохова
22 Посконоса
23 Решетняк
24 Родіонова
25 Семененко
26 Сорочан
27 Сотникова
28 Степаненко
29 Чумак
30 Шахбанов

 
 

2. Відповідальність  за  організацію  виконання  наказу  покласти  на  заступника директора з навчальної роботи Зозуляк Л.С.
 
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
 

 

Директор          КЗО «СЗШ №6»ДМР                                                                                                               Л.М. Морокко


29 травня 2018 року на базі школи пройшло засідання батьківського комітету.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

1. Звіт батьківського комітету про реалізацію батькоівських коштів за березень, квітень, травень 2019  рік (благодійні внески батьків).
2. Участь команд школи у Всеукраїнській дитячо-юнацькій військово-патріотичній грі "Сокіл("Джура") (молодша, середня, старша групи).
3. Про закінчення 2018-2019 навчального року.
4. Про ліцензування щодо впровадження освітньої діяльності у сфері повної загальної середньої освіти.
5. 
Про ліцензування щодо впровадження господарської діяльності з медичної практики.
6. Про ремонтні роботи влітку 2019 року по КЗО "СЗШ №6" ДМР.
7. Про замовлення щоденників для учнів 2-11 класів.
8. Про організацію літнього відпочинку учнів 1-10 класів 
та дітей пільгової категорії.
9. Про заходи щодо профілактики дитячого травматизму влітку.
10.Про проведення ДПА у 2019 році та результати ДПА у 4-х класах.
11.Кращі інвестиції - інвестиції в наших дітей.
12.Різне.
Звіт про використання благодійних внесків батьків на благоустрій школи

за березень, квітень, травень 2019 року 

Всього зібрано 64986,00 грн.
з них:
зібрано на ярмарці 18316,00 грн.
залишок на початок 28700,00 грн.
Витрачено:58489,23 грн.
Залишок на кінець травня 2019 року 6496, 77 грн.


Клас Внесено
благодійних коштів

 
Клас Внесено 
благодійних коштів
1-А 2650,00 грн. 6-А 785,00
1-і - 6-Б -
1-Б 2450,00 грн. 7-А -
2-А - 7-Б -
2-І 600,00 грн. 7-В -
2-У 250,00 грн. 8-А 200,00 грн.
3-А - 8-Б 1350,00 грн.
3-Б 1800,00 грн. 9-А 600,00 грн.
3-і 2350,00 грн. 9-Б 650,00 грн.
4-А 950,00 грн. 10-А -
4-Б - 10-Б -
4-І - 11-А 1900,00 грн.
5-А 1035,00 грн. 11-Б -
5-Б 400, 00 грн.    

Витрачено:
№ п.п Заходи Вартість № п.п Заходи Вартість
1. Поточний ремонт 6149,70 грн. 17. Зустріч з ветеранами 300,00 грн.
2. Канцтовари 4894,83 грн. 18. Ремонт п/в 350,00 грн.
3. "Сокіл"("Джура") 3654,50 грн. 19. Гірлянда 1570,00грн.
4. Витратні матеріали
(туалетний папір, хіиія, ...)
3598,76 грн. 20. Маршрутка (стрільба) 1200,00грн.
5. Медичний кабінет 8935,39 грн. 21. Транспорт "Джура" 3200,00грн.
6. Прапор України
(підставка)
682,24 грн. 22. Харчування "Джура" 2850,00грн.
7. Дні рідної мови 185,60 грн. 23. Послуги режисера 450,00 грн.
8. Кабінет медіатеки 247,20 грн. 24. Чохли для одягу 210,00 грн.
9. Всеукраїнська олімпіада "Знавці
Біблії" м. Острог 
1066, 00 грн. 25. Скляна шафа для ляльок 700,00 грн.
10. Всеукраїнська олімпіада "Знавці
Біблії" на базі школи
614,70 грн. 26. Принтер 1000,00грн.
11. Банера 1326,00 грн. 27. Підтримка обдарованих дітей 500,00 грн.
12. Проїзд  147,00 грн. 28. Премії 2-9 класів 4000,00грн.
13. Проведення дискотеки 1400,00 грн. 29. Благодійна допомога Сипко Каті 2000,00грн.
14. Тканина бязь постільна 2582,00 грн. 30. Київ форум 3845,31грн.
15. Турнікет 280, 00 грн. 31. Нагородження перможців олімпіад та конкурсів 450,00 грн.
16. Дошки для занять 100,00 грн. 32.    

18 грудня 2018 року пройшло засідання шкільного батьківського комітету.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

1. Про закінчення 1 семестру 2018-2019 навчального року. 
                                                                               (Доповідач директор школи Морокко Л.М.)
2.Про зміцнення матеріально-технічної бази школи та класів.
                                                                                (Доповідач заступник директоа з ГР Сіталова Є.П.)
3. Про участь дітей у районних та міських олімпіадах з навчальних дисциплін
                                                                                (Доповідач  заступник директора з НР Стельмах О.Г.)
4. Про участь у довгострокових міських програмах.
                                                                                (Доповідач заступник директора з ВР Ярош Н.Д.)
5. Про участь у Всеукраїнському конкурсі "Вчитель року-2019" у номінації "Вчитель інклюзивної освіти"

                                                                                (Доповідач директор школи Морокко Л.М.)
6. Про правила безпечної поведінки начелення в умовах воєнного часу

                                                                                (Доповідач  заступник директора з НР Зозуляк Л.С.)

Звіт про використання благодійних внесків батьків на благоустрій школи
за версень, жовтень, листопад 2018 року 


Всього зібрано 87614,00 грн.
Витрачено:

 

 №
пп
Заходи                     Вартість       
1. Матеріали для ремонту санвузлів (труби) та кабінету виховної роботи   22059,90 грн.
2. Ремонтні роботи  (труби) 6000,00 грн.
3. Поточний ремонт 3060,53 грн.
4. Канцтовари  1152,15 грн.
5. Футболки та шеврони 2050, 00 грн.
6. Витратні матеріали (туалетний папір, хімія...) 5454, 59 грн.
7. Аракал 600,00 грн.
8. Бойлер 2400, 00 грн.
9. Медичний кабінет 260,69 грн.
10 Підписка 1879,00 грн.
11 Київ (нагородження) 2500,00 грн.
12 Фільм "Вчитель року-2018" 1800, 00 грн.

Всього витрачено: 49217, 28 грн.
Ярмарок зібрано - 19884, 75 грн. з яких витрачено 10661, 60 грн.


Клас Зібрано Клас  Зібрано
1-А 9350,00 грн. 5-А 5850, 00 грн.
1-Б 5660,00 грн. 5-Б 3300,00 грн.
1-І 3650,00 грн. 6-А 5450,00 грн.
2-А 5850,00 грн. 6-Б -
2-І 5850,00 грн. 7-А 1500,00 грн.
2-У - 7-Б 600,00 грн.
3-А - 7-В 2175,00 грн.
3-Б 2100,00 грн. 8-А 3250, грн.
3-І 7900,00 грн. 8-Б 2175,00 грн.
4-А 8250,00 грн. 9-А 950,00 грн.
4-Б - 9-Б 400,00 грн.
4-І 6100,00 грн. 10-А 2950,00 грн.
    10-Б 554,00 грн.
    11-А 3750,00 грн.
    11-Б -

 


 

17 травня 2018 у школі пройшла звітна конференція директора школи перед батьківською громадою. 

Презентація виступу директора

04 квітня 2018 року у школі відбулося засідання шкільного батьківського комітету :

Порядок денний:

1. Про дотримання мовного законодавства в закладі під час навчально-виховного процесу.

2. Про дотримання чинного законодавства про організацію екчкурсій та подорожей з дітьми у закладах освіти.

3. Про роботу пришкільного літнього табору відпочинку з денним перебуванням "Добрик".

4. Про стан правопорушень учнів закладів освіти міста за 2017-2018 навчальний рік. 

5. Про недопущення виникнення надзвичайних та аварійних ситуацій в школі.

6. Про виконання плану-заходів щодо посилення протипожежного та техногенного захисту обєкта.

7. Про підготовку та проведення Дня цивільного захисту.

8. Про підсумки проведення міських семінарів.

9. Про підсумки проведення Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року - 2018".

10. Про втілення програми "Нова українська школа" та її перспективи.

11. Про проведення благодійного ярмарку.

12. Про озелення шкільного подвіря та проведення Дня землі.

13. Благодійні внески батьків. Звіт батьківського комітету про реалізацію батьківськаих коштів за грудень, січень, лютий, березень  2017-2018 н.р.

 

Звіт про використання благодійних внесків батьків на 

благоустрій школи за грудень - 2017, січень, лютий -2018 (зі змінами)

Зібрано всього:33085,00 грн.

 

Клас Сума *************** Клас Сума#
1-А           2150,00    # 6-А        900,00  
1-І  2800,00 # 6-Б  650,00
1-У     # # 6-В     #
2-А  2600,00 # 7-А  2970,00  
2-Б  3125,00 # 7-Б  200,00
2-І       # # 8-А  980,00
3-А  1000,00 # 8-Б  950,00
3-Б      # # 9-А  1000,0
3-І  2410,00 # 9-Б  300,00
4-А  3950,00 # 10-А  1450,00
4-Б     # # 10-Б  1600,00
5-А  600,00 # 11-А  900,00 
5-Б  2210,00 # # #

Витрачено:

  Заходи Вартість
1 Матеріали для поточного ремонту   3017, 00 грн.
2 Електротовари 480,00 грн.
3 Новорічна дискотека 1000,00 грн.
4 Лопати 4 шт. 480,00 грн.
5 Краска, валики, кісточки 1859,00 грн.
6 Ремонт бібліотеки 6253,50 грн.
7 Шафи для інвентаря в санвузли 10750,00 грн.
8 Потолок в каб.7 12782,52 грн.
9 Крани, сіфони і т.д. 910,00 грн.
10 Канцтовари 1792,97 грн.
11 Підписка 143,00 грн.
12 ТО принтера і ПО 935,90 грн.
13 Оформлення школи 4919,96 грн.
14 Ролик презентація, обслуг.сайту 2952,00 грн.
15 Видатковий матеріал (туалетна бумага, хімія) 2122,33 грн.
16 Оздоблювальні послуги  5420,00 грн.
17 Медичний кабінет 855,54 грн.
18 Призи, подарунки, солодощі 1710,22 грн.
19 Відро 69,80 грн.
20 Пересадка квітів 68,00 грн.
21 Вода 217,20 грн.
22 ТО манометрів 3623,83 грн.
23 Масажний стіл 1825,00 грн.
24 Спортивний інвентарь 4148,00 грн.
25 Терморегулятор на бойлер 200,00 грн.
26 Реставрація диванів 4350,00 грн.
27 Конкурс "Джура" 530,00 грн.
28 Дверні ручки, замки 250,00 грн.

 

 

Залишок на кінець звітного періоду: 32257,13

 

Голова батьківського комітету школи Андрійчук Марина Миколаївна (4А, 9А ) 
Секретар батьківського комітету Панова Інна Іванівна (11А)

Звіт директора школи перед батьківською громадськістю

Звітна конференція-2017
 

У 2017-2018 н.р. в школі працює 56 вчителя

З них мають:

             
 

вищу категорію

 

17

       
 

І категорію

 

3

       
 

ІІ категорію

 

4

       
 

спеціалісти з вищою освітою

 

22

       
 

спеціалісти

 

6

       

Мають звання:

             
 

старший вчитель

 

4

       
 

вчитель-методист

 

12

       
 

майстер спорту

 

1

       

Мають повну вищу спеціальну освіту:

40

       
 

незакінчену вищу освіту

 

0

       
 

базову вищу

 

6

       
 

Навчаються у вищих навчальних закладах

3

       

В школі працює

8 пенсіонерів

 

Зозуляк Л.С - вчитель математики

       

Малик Л. І. - вчитель російської мови

       

Кравченко В.В - іспанська мова

       

Вардуні Л.С. - вчитель ОБЖД

       

Кожемякіна О.О. - вчитель анг.мови

       

Малюга Н.Б. - вчитель російської мови

   
       

Стельмах О.Г. - соціальний педагог

   
       

Нечипоренко ОМ. - вчитель фізики

   

В 2017-2018 навчальному році в школі навчається 737 учнів, відкрито 25 класів, 5 груп продовженого дня (150 чол.). Перші класи - повного дня з 3-х разовим харчуванням, сон, ігри на свіжому повітрі. Кожного дня з ранку 15-ти хвилинки спілкування класних керівників та класу.

30 листопада у школі відбулися шкільні батьківські збори 

Порядок денний :

1. Результати участі учнів КЗО "СЗШ№6" ДМР в районноих та міських олімпіадіх.

2. Результати Всеукраїнського  конкурсу ім. П.Яцика.

3. Підсумки участі учнів школи в районних та міських конкурсах.

4.Участь вчителів Король Т.О. та Торопової Ю.М. у  міському конкурсі "" Вчитель року 2018" в номінації 

українська мова та фізика.

5.Реконструкція майстерень під харчоблок.

6.Зміцнення матеріально-технічної бази школи.

7.Безпека дітей у школі.

8. Звіт батьківського комітету школи за витрачені кошти (вересень,жовтень, листопад).

9.Авторська школа в Україні.

10.Різне

Звіт про використання благодійних внесків батьків на 

благоустрій школи за вересень, жовтень, листопад - 2017

Зібрано всього: 76344, 70 грн.

 

клас сума ******************* клас сума
7300          900          
6800   3400
3850   1000
5825   2325
     4600
5200   3675
9610   1050
    925
3750   3000
2300   700
1000.   10А 750
7100   10Б 2456
# # # 11А

700


 

 

Витрачено 

Заходи Вартість
борг за      кахель у холі  16200,00 грн.
борг за літо 11571,42 грн.
матеріали для поточного ремонту  3318,61грн. ( з доставкою)
лампи, стартери, сетевой фільтр 4527, 00 грн.
інструменти для обслуговування території  870, 00 грн.
краска,валики,кісточки 11089,00 грн.
вікно для бібліотеки  6160,00 грн.
монтаж вікна к.12 960,00 грн.
монтаж відкосів (бібліотека,буфет) 1000 грн.
крани, сифони 410,00 грн.
канцтовари 1205,04 грн.
вивіска для фасада 1000,00 грн.
обігрівачі 3548,00 грн.
обслуговування принтера  1617,50
расходні матеріали (туалетна бумага,хімія) 2713,83
послуги ламінування та розпичатки 236,00
медичний кабінет 648,46 грн.
печатні роботи 500 грн.
кружки рукоділля
 

493,65 грнн.

відеопрезентація школи 1800 грн.
акустика(колонки) 450,00 грн.
олімпіади 420,49 грн.
інтернет 1010,00 грн.
# #
 
Всього за три місяці витрачено: 41944,54
Остаток на 01.12.2017 6628,74

Комунальний заклад освіти
«Середня загальноосвітня школа № 6» Дніпровської міської ради
 
 

 
НАКАЗ
 

Від 31.05.2019 р.м. Дніпро                                                                                                                                 №_34-01-од_
 
 

Про зарахування до 1-х класів
 

 

                 На виконання законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Про захист персональних даних», Постанови Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів», Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти та науки України від 16.04.2018 №, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.05.2018 р. №564/32016, листа Міністерства освіти та науки України від 10.08.2018 № 1/11-8477 «Про безоплатність здобуття повної загальної освіти», з метою реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», забезпечення доступності здобуття загальної середньої освіти та організованого прийому дітей до 1-х класів,та  заяв батьків
 

 

НАКАЗУЮ:
 

1. Зарахувати до 1класу   дітей згідно списку:
 
1-А клас – 30 дітей

 

№ п/п Прізвище, ім’я, по батькові
1 Алферов
2 Баранова
3 Борисенко
4 Винник
5 Довжик
6 Камінського
7 Карпова
8 Коробкіна
9 Криворучко
10 Купрієнко
11 Левчук
12 Лисянську
13 Лукашова
14 Мартиненко
15 Мельника
16 Мозоляк
17 Мурських
18 Назарова
19 Оганян
20 Олефір
21 Сіліванову
22  Сотникова
23 Сотулу
24 Степанищева
25 Субботу
26 Токареву
27 Фаріна
28 Цой
29 Цупило
30 Чехута

 
До 1-Б класу – 30 дітей:
 

№ з/п Прізвище, ім’я, по батькові
1 Абдуллаєва
2 Абдуллаєва
3 Агапова
4 Бабічева
5 Борисенко
6 Волошину
7 Головань
8 Григор’єва
9 Дзюбу
10 Долю
11 Єгорова
12 Єршову
13 Єрьоміну
14 Зайцева
15 Златєва
16 Кирєєва
17 Коваленко
18 Кондратенко
19 Кривошея
20 Крихту
21 Марсакову у
22 Руденко
23 Ручко
24 Скубко
25 Степаненко
26 Стеренко
27 Хан
28 Чуб
29 Шиш
30 Щербак


До 1-І класу – 28 дітей:

 

№ з/п П.І. Б.
1 Бартощук
2 Возняк
3 Волошину
4 Воронова
5 Гром
6 Гудзь
7 Данелян
8 Джаіані
9 Жгун
10 Іванова
11 Карасьова
12 Каримову
13 Коваленко
14 Комарову
15 Концевич
16 Кошкіна
17 Кривошликова
18 Кругову
19 Марченко
20 Невзорову
21 Незнайко
22 Полохова
23 Посконоса
24 Решетняк
25 Родіонова
26 Семененко
27 Сорочан
28 Степаненко
29 Чумак
30 Шахбанов

 
 

2. Відповідальність  за  організацію  виконання  наказу  покласти  на  заступника директора з навчальної роботи Зозуляк Л.С.
 
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
 

 

Директор          КЗО «СЗШ №6»ДМР                                                                                                               Л.М. Морокко

27.06.2019
49006 м.Дніпропетровськ, КЗО СЗШ№6 вул.Робоча,64
тел. +38(0562) 42-36-28
www.shkola6.dp.ua
Головний редактор сайту - Оболонська Жанна Григорівна
ВЕБ-майстер проекту - Шишацький Олег Вікторович