Школа в експерименті Всеукраїнського рівня
ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА ЗА
ТЕМОЮ:
"Становлення успішної особистості
вчителя-вихователя, як один із аспектів інтеграції України в європейську
систему освіти"
2013 - 2018рр.
Актуальність дослідження.
В сучасних умовах соціально-економічних
перетворень усе більшої значущості набуває проблема професійного становлення
особистості. Розвиток системи педагогічної освіти акцентує увагу на формування
учителя-професіонала, здатного адаптуватися до змінних умов соціуму, продуктивно
реалізовувати інноваційні педагогічні технології, здійснювати у професійній
діяльності саморозвиток, самоосвіту, самопроектування особистості. У
теперішньому часі вимагається визначити концептуальні підходи до становлення
успішної особистості молодих спеціалістів у контексті багатоетапного,
безперервного процесу підвищення кваліфікації, самовдосконалення та творчої
самореалізації педагога.
Мета дослідження
Розробка моделі
становлення успішної особистості молодого вчителя.
Об'єкт дослідження
Процес удосконалення
молодим учителем своєї особистості до рівня успішного вчителя.
Предмет дослідження
Ціннісно-смислова
переорієнтація мислення молодого вчителя стосовно інтеграції України в
Європейську систему освіти.
ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА ЗА ТЕМОЮ:
«Формування професійних компетентностей
конкурентоспроможного вчителя в умовах інноваційного навчального закладу»
2009-2014рр.
Актуальність дослідження.
Реалізація стратегічних напрямків, які визначатимуть
обличчя нової школи ХХІ століття - школи майбутнього, значною мірою залежить
від особистості інноваційної культури педагогічних кадрів, рівня їх
компетентності й уміння продукувати перспективні ідеї, реалізувати їх у
навчально - виховному процесі.
Маркетингова діяльність школи дає також змогу уточнити,
на якого вчителя, керівника, менеджера-управлінця є замовлення соціуму. Серед
якостей педагога батьки на перше місце ставлять професійну компетентність,
високі моральні та духовні якості особистостей Виходячи з такої позиції,
сучасна система освіти повинна бути спрямована не лише на особистість дитини, а
й на особистість того, хто її навчає. Такий підхід дає можливість сформувати у
шкільному просторі педагогічний колектив на основі певних професійних і
моральних цінностей, філософії освіти, особистісних уподобань вчителів.
Тобто йдеться про побудову діяльності школи в чіткій
відповідності з потребами зовнішнього та внутрішнього середовища. Таким чином,
самовизначення школи в просторі, в якому вона діє, встановлення з ним
результативних відносин є найактуальнішими завданнями сучасного навчального
закладу.
Фундаментальною умовою професійного розвитку фахівців, що працюють з
дітьми, є усвідомлення цими фахівцями необхідності перетворення свого
внутрішнього світу і пошуку нових можливостей самореалізації в професійній
діяльності, тобто - підвищення рівня професійної самосвідомості.
Тому основним стратегічним вектором науково-експериментальної роботи
школи на найближчі роки визначено: формування професійних компетентностей
конкурентоспроможного вчителя, його світоглядних орієнтацій, вироблення власної
філософії життєдіяльності, самоідентифікації та самореалізації в кожній із сфер
суспільного життя.
Мета дослідження
Розробка моделі професійної компетентності
конкурентоспроможного вчителя інноваційного навчального закладу.
Об'єкт дослідження
Процес управління формуванням професійної
компетентності конкурентоспроможного вчителя - менеджера освітніх послуг.
Предмет дослідження
Ціннісно - смислова переорієнтація
професійної зрілості вчителя на засадах особистісно орієнтованого підходу в
умовах інноваційного закладу.
Основні публікації, де висвітлені результати
експерименту
Назва праці
|
Автор
|
Де видана праця
|
Видання
|
Рік видання
|
Стаття «Професійна компетентність вчителя як фактор розвитку індивідуально-психологічних якостей учнів»
|
Морокко Л.М., директор
|
Журнал «Світ виховання» №4, 2010
|
Всеукраїнський благодійний фонд «Освіта України»
|
2010р
|
Реалізація проекту «Нехай людина добро приносить, бо світ навколо любові просить» у сучасному навчальному закладі
|
Морокко Л.М., директор
|
Посібник №2 «Інноваційні технології розвитку особистості»
|
Науково-методичний посібник, серія «Школа майбутнього» Дніпропетровськ, 2012р
|
2012р
|
Застосування інтерактивних технологій на заняттях
курсу «Майбутнє починається сьогодні»
|
Зозуляк Л.С., заступник
директора
|
Посібник №2 «Інноваційні технології розвитку особистості»
|
Науково - методичний посібник, серія «Школа майбутнього» Дніпропетровськ, 2012р
|
2012р
|
«Салютогенетичний ресурс особистості вчителя як базова складова профкомпетентності та іміджу»
|
Морокко Л.М., директор
Зозуляк Л.С., заступник
директора
|
Матеріали VІІІ Міжнарожної науково-практичної конференції в Празі.
|
«Педагогічні новина 2012», матеріали конференції
|
27 серпня
2012
|
Актуальність співпраці з соціальними партнерами
|
Морокко Л.М., директор
|
Матеріали
Всеукраїнсько науково-практичної конференції «Філософсько-теоретичні
та практико зорієнтовані аспекти випереджаючої освіти для сталого
розвитку»
|
Посібник матеріалів конференції
|
22.11.2012р
|
Соціальне партнерство як феномен інноваційної
діяльності
|
Зозуляк Л.С., заступник
директора
|
Матеріали
Всеукраїнсько науково-практичної конференції «Філософсько-теоретичні та
практико зорієнтовані аспекти випереджаючої освіти для сталого
розвитку»
|
Посібник матеріалів конференції
|
22.11.2012р
|
14.12.2019