Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа №6"

Дніпровської міської ради


Директор школи КЗО СЗОШ№6
Морокко Людмила Миколаївна


Гімн нашої школи










МІЙ УЛЮБЛЕНИЙ ШКІЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ
Українська мова та література
Історія
Математика
Інформатика
Фізика
Хімія
Англійська мова
Біологія
Географія
Світова література
Правознавство
Економіка
Музика
Фізична культура
Трудове навчання
Дивись Результат




Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Письмо от Деда Мороза



 

Поради психолога


Етичний кодекс психолога

pdf

Посадова інструкція психолога


Завітайте на сайт: http://novosvit.pp.ua/category/obdarovani/



ПОРАДИ   ВЧИТЕЛЯМ

Психологічна безпека - вчителю. Синдром професійного вигорання.

За даними дослідження американського Національного інституту проблем здоров'я і професійної безпеки в наш час більше 35 млн. людей у всьому світі страждають клінічною формою синдрому хронічної втоми. На початку 70 років XX ст.. цей стан було визначено як синдром «емоційного вигорання».

Детальніше...


pdf

Психологічні поради для спілкування




ПОРАДИ   БАТЬКАМ

wico


Поради батькам

Онлайн Бібліотека: http://www.koob.ru

wicoКэмпбелл Росс, "Как любить своего подростка". Скачати

wicoКэмпбелл Росс, "Как на самом деле любить детей". Скачати

wico Кэмпбелл Росс, "Как справляться с гневом ребенка". Скачати


Як навчити дитину успішно виконувати домашне завдання


12345
          
Перший етап - якомога більше завдань виконуйте разом із дитиною. Прагніть зрозуміти, яких знань, навичок їй не вистачає, з'ясувати чи немає у неї неправильних способів виконання, звичок у роботі. Допомагайте позбутися недоліків.

Другий етап - Частину роботи дитина виконує сама. Але ви повинні бути впевнені, що з цією частиною дитина здатна впоратися. Спочатку це повинна бути невелика частина, але дитині необхідно відчуття успіху. Оцініть з нею результат. Через якийсь час ви разом з дитиною переконаєтесь, що правильно зроблена частина збільшується щодня. У разі невдачі спокійно розберіться, що є перешкодою. Головним на цьому етапі повинно бути усвідомлення дитиною, що вона може працювати самостійно і впоратися із труднощами.

Третій етап - Поступово самостійна робота розширюється до того, що дитина сама виконує всі уроки. Ваша роль: будьте неподалік, займайтеся своїми справами, але з готовністю прийти на допомогу за необхідності.

Четвертий етап. Дитина працює самостійно. Вона вже знає,  скільки часу піде на те чи інше завдання і контролює себе за допомогою годинника. Ви в цей час можете бути відсутні або знаходитись в іншій кімнаті. Сенс цього етапу у тому, що дитина прагне подолати всі труднощі сама. Відкладати до вашої появи можна тільки найважче. Ви перевіряєте зроблене. Це необхідно, поки остаточно не виробиться навичка самостійної роботи.

 

Успіху вам!


ЗАПОВІДІ   БАТЬКІВСТВА

   1. Люби свою дитину!

 Радій її присутністю біля тебе, приймай її такою, яка вона є, бо то твій паросток,твоє творіння. Не ображай і не принижуй її, не розхитуй її віри у себе, не завдавай болю несправедливою покарою, не відмовляй у твоїй довірі, дай їй привід любити тебе.
 

2. Оберігай своє дитя!

 Захищай дитину від фізичних та душевних небезпек, навіть якщо доведеться жертвувати власними інтересами й ризикувати своїм життям. Не зважай ні на що, коли йдеться про твоє дитя, про твою дивну квітку, яку можуть знівечити.
 

3. Будь добрим прикладом для своєї дитини!

 Прищеплюй до духовних вартостей свого народу і сам живи, дотримуючись його традицій. Стався до дитини з великою відповідальністю, їх потрібне таке домашнє вогнище, де сім'я дружна, де шанують і люблять людей похилого віку, де підтримують пісні та щирі зв'язки з усім родом та друзями. Вона має жити у такій родині, де панують чесність, справедливість, скромність, гармонія у всьому. Подружня зрада, заздрість, матеріальне збагачення у нечесний спосіб, досягнення тієї чи іншої влади, хай навіть і для дитини, за допомогою безпринципних зв'язків і вчинків украй негативно позначається на моральному становленні особистості людини, яка діятиме завтра та зразком твоєї поведінки.
 

4. Грай зі своєю дитиною!

 Віддавай дитині стільки часу, скільки необхідно для її розвитку, менше зважай на свої власні інтереси, бо інтереси дитини водночас і твої. Багато розмовляй з нею, не відвертайся, коли вона щось говорить: може, саме в ту мить дитина звіряється тобі найбільшими таємницями свого життя. Грай з нею так, як їй подобається, тримай її гру, світ її уяви.
 

5. Працюй зі своєю дитиною!

 Допомагай дитині, коли вона намагається взяти участь у якійсь справі (у квартирі, на садибі, городі). Коли підросте, потроху залучай до праці з людьми і для людей. На дозвіллі під час канікул не бідкайся, що вона втомиться від роботи, бо для неї праця з дорослими - то погляд у майбутнє.

 

6. Дозволь дитині набувати життєвого досвіду, нехай навіть не безболісного, але самостійного!

 Дитина визнає лише такі враження, які пережила самостійно, а твій власний життєвий досвід (хоч як тобі прикро) частіше  не важить для неї нічого. Тож дай їй змогу самій "збирати свою скриню", навіть,  якщо тут існує певний ризик. Надмірна опіка й тепличні умови життя можуть виплекати соціального інваліда.

 

7. Покажи дитині можливості й межі людської волі!

 Розкривай перед дитиною чудові можливості розвитку й самоутвердження людської особистості відповідно до її особливостей та обдарованості. Водночас демонструй на прикладах, що кожен має визнавати норми співжиття і дотримуватися їх у родині, в колективі, у суспільстві.

 

8. Привчай дитину бути слухняною!

 Стеж за поведінкою дитини й спрямовуй її так, щоб учинене нею не завдавало шкоди а ні їй самій, а ні будь-якому. Не обминай моментів, коли вона негарно поводиться у твоїй присутності, зауваж і поясни, чому треба чинити саме так, а не інакше - для неї це буде наукою. Винагороджуй за дотримання установлених правил, однак у разі нагальної потреби наполягай на шануванні їх за допомогою розумного покарання.

 

9. Чекай від дитини лише таких думок та оцінок, на які вона здатна на даному етапі свого розвитку і яке може підказати її власний досвід!

 Мине багато часу, доки дитина навчиться орієнтуватися у складному світі, що оточує її. Допомагай їй, скільки зможеш, і вимагай від неї власної думки чи самостійного висновку тільки з урахуванням реалій вікового розвитку і вже набутого досвіду.

 

10. Давай дитині змогу набувати такі враження, які полишатимуть вартісні спогади!

 Дитина, як дорослий, "живиться" різними враженнями, які знайомлять її з довкіллям і життям інших людей. Дбай про те, щоб вона бачила, чула й відчувала якомога більше цікавого для себе.





ПОРАДИ   УЧНЯМ

wico

Поради учням




49006 м.Дніпропетровськ, КЗО СЗШ№6 вул.Робоча,64
тел. +38(0562) 42-36-28
www.shkola6.dp.ua
Головний редактор сайту - Оболонська Жанна Григорівна
ВЕБ-майстер проекту - Шишацький Олег Вікторович