Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа №6"

Дніпровської міської ради

Минулий навчальний тиждень пройшов в кропіткій, напруженій праці як вчителів так і дітей. Учні нашої школи брали участь у районних олімпіадах з декількох навчальних дисциплін.

Детальнiше

Музичні фізкультурні хвилинки.

Детальнiше


Директор школи КЗО СЗОШ№6
Морокко Людмила Миколаївна


Гімн нашої школи










МІЙ УЛЮБЛЕНИЙ ШКІЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ
Українська мова та література
Історія
Математика
Інформатика
Фізика
Хімія
Англійська мова
Біологія
Географія
Світова література
Правознавство
Економіка
Музика
Фізична культура
Трудове навчання
Дивись Результат




Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Письмо от Деда Мороза



 

Батьківська сторінка

Мікрорайон КЗО "СЗОШ №6"

  • вул. Наримська - повністю
  • вул. Ігоря Клюєва - повністю
  • вул. Токарна - повністю
  • провулок Токарний - повністю
  • вул. Ньютона - №№ 2-64; 3-23; 25
  • вул. Робоча - №№ 19, 20, 21, 22а, 23, 23а, 23б, 24а, 25а, 25б
  • вул. Уральська - №№ 9, 11, 13, 30, 19, 17
  • вул. Гродненська - №№ 22
  • вул. Аптекарська балка - №№ 135-147
  • провулок Ілліча - повністю
  • вул. Богданова - повністю

До уваги батьків!

 

Управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради у зв'язку із прийнятим Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 24.12.2015 № 911-VIІІ, який набув чинності з 01.01.2016 інформує про умови оплати у 1 кварталі 2016 року за харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах.

До прийняття міською та районними у місті радами рішень про міський бюджет, бюджети районів у місті на 2016 рік залишитиоплату за харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та дітей дошкільних навчальних закладів на умовах 2015 року, а саме:

-  одноразове харчування учнів 1-4 класів;

- учні пільгових категорій: діти з малозабезпечених сімей, що отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»; вихованці груп продовженого дня (у відсотках чисельності груп за списком: 10 - у повному обсязі; 15 - на половину вартості); діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів; діти-інваліди; діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування; учні з багатодітних сімей; учні, яким згідно з Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»; учні 5-11 класів батьки, яких є учасниками антитерористичних операцій.

 

Адміністрація школи.




libfile.php?path=novosti%2Fn_2016%2F&filename=pamyatka
Увага!!!
Загальні рекомендації громадянам щодо дій в екстремальних ситуаціях

Кожна людина повинна чітко уявляти свою поведінку при виявленні можливих вибухових пристроїв, виникнення артобстрілів, під час евакуації та бути психологічно готовою до самозахисту і адекватної поведінки під час масових заворушень та дій правоохоронних органів щодо їх припинення.
 
Якщо, перебуваючи у громадському транспорті, адміністративній будівлі чи місцях масового перебування людей Ви помітили предмет, що викликає підозру, негайно телефонуйте за номером 101 або 102.
 
До прибуття спецслужб не чіпайте, не пересувайте, не розкривайте виявлений предмет; зафіксуйте час виявлення предмету; намагайтесь зробити все можливе, щоб люди відійшли якнайдалі від знахідки; обов'язково дочекайтеся прибуття фахівців!

Дніпропетровське міське управління Головного управління 
ДСНС України у Дніпропетровській облас




Шкільна форма - це круто!

Хлопці та дівчата, а також їх батьки! Хочемо нагадати, що увесь цивілізований світ носить шкільну форму. І з цим ніхто не сперечається в Європі, Америці, Азії, Австралії і, навіть, в Африці! А ми, хіба, гірші?! Не соромтеся шкільної форми. Вона дисциплінує, організує, готує до вміння носити діловий одяг, відображає рівень культури. Дякуємо батькам, які підтримують школу в цьому питанні. Погляньте, який чудовий вигляд мають їх діти! Красиво, гідно, стильно та сучасно. І нехай увесь світ нам заздрить!

P.S. Шановні батьки! Ваші діти ще не вдягнули шкільну форму? Не гайте часу - дитина в школі має виглядати гідно, тим більше, що наша форма досить демократична - білий верх, темний низ.

libfile.php?path=&filename=pdfВитяг з протоколу №1 від 10.09.2010 р. засідання батьківського комітету школи (Про зразок шкільної форми)

libfile.php?path=&filename=pdfДодаток до протоколу засідання батьківського комітету школи від 10.09.2010 р. (Форма одягу для учнів)



Для батьків учнів початкової школи.

Песочная терапия



Розвиток мілкої моторики 

 

libfile.php?path=&filename=wordТаблиці для розчитки для учнів 1 класу

libfile.php?path=&filename=pdfТренажер з математики (рахунок в межах 10, склад числа) для учнів 1 класу

Уроки англійської мови для дітей   (Эти уроки помогут детям освоить самые полезные английские слова. Уроки направлены на закрепление в памяти ребенка звуковой и письменной формы английских слов, а также их перевода. Уроки состоят из пяти этапов, каждый из которых служит для развития определенных языковых навыков. А также можете найти уроки для изучения английского алфавита. Все уроки предоставляются бесплатно).

libfile.php?path=&filename=wordПоради батькам щодо підготовки дітей 4 класу до підсумкових контрольних робіт.



21 секрет для родителей второклассников. Что надо не забыть сделать

Н.А. Болсуновская

Переход ребенка во второй класс знаменуется тем, что обязательными становятся домашние задания, а детям начинают ставить отметки. Все это достаточно непросто для ребенка и существуют особые секреты для родителей по поддержке ребенка в данный период. Итак, в напоминалку родителя второклассника внесем:

1. Напомнить ребенку, что домашние задания нужны для отработки того, что в классе объяснял учитель, иначе в долговременную память знания не переходят.
2. Навык выполнения домашней работы без помощи и поддержки взрослого практически не формируется, таковы законы усвоения.
3. Если родители не контролируют и не помогают выполнять домашнее задание, то ребенок может его не делать и не записывать.
4. Важно первоначально проверять и сопоставлять то, что ребенок записал в дневник и то, что было реально задано - дети порой не записывают часть заданий в дневник.
5. Необходимо определить конкретное время для выполнения домашнего задания и стремиться, чтобы ребенок делал уроки в одно и тоже время.
6. Помогать ребенку делать домашнее задание и проверять то, что ребенок сделал.
7. Научить ребенка организовывать свое рабочее место для выполнения работы.
8. Показывать пример организованности и собранности.
9. Принять, что двойки и тройки в процессе учебы неизбежны, поэтому важно не ругать ребенка за них, а наоборот, помочь разобраться.
10. Важно воспринимать отметки как показатели учебной температуры: двойка -это сигнал к тому, что знания приболели и им нужно лечение, а не нравоучение.
11. Не думать, что если мама и папа хорошо учились в школе, то у них обязательно будет ребенок отличник или ударник - мы все разные.
12. Ребенку ничем не помогут рассказы родителей о том, что они окончили школу с золотой медалью, а в ВУЗ с красным дипломом, зато тревожность могут сформировать.
13. Если ругать ребенка за двойки, то у него может появиться школьная тревожность, которая сильно влияет на успешность ребенка. Даже самый умный ребенок может получить низкую отметку, если он боится, т.к страх блокирует познавательную деятельность.
14. Не требовать от ребенка больше, чем он может в данный момент.
15. Важно самим родителям спокойно относиться к отметкам и не требовать от ребенка только пятерок или четверок - если мама очень сильно переживает из-за отметок, то и у ребенка появляется тревожность и страх не оправдать ожидания мамы.
16. Важно учить ребенка сравнивать свои достижения с его же достижениями, но в предыдущем периоде.
17. Обязательно хвалить за успехи, создавать ситуации успеха, отмечать малейшие продвижения.
18. Никогда не сравнивать достижения ребенка с другими детьми.
19. Ребенок должен видеть, что ошибаться -это нормально, что ошибаются и мамы, и папы и бабушки и дедушки. 
20. Дети часто воспринимают отметку за работу, как отметку собственной личности, поэтому надо быть предельно тактичным в общении с ребенком и учить разделять: «Я хороший, но в работе я сделал 20 ошибок и поэтому получил 2».
21. Важно ребенка настраивать на то, что если верить в успех и стараться, то все обязательно получится.


Рекомендації для батьків при спільному виконанні з дитиною домашнього завдання

  1. Намагайтеся емоційно підтримувати свою дитину. Не кажіть йому: «Інші діти можуть, а ти - нездатний». Скажіть йому, що у нього виходить непогано, хоча і є окремі недоліки. Але ж він для того і вчиться, щоб вийшло чудово. Обов'язково відзначайте його успіхи. Покажіть йому, що ви «з ним разом». Підкреслюйте його позицію школяра, дорослого.
  2. Не старайтесь виконати за дитину її завдання: йому потрібно поступово навчитися працювати самому. Пропонуйте йому оцінити результати його роботи самому. Це дуже важливе вміння - навчитися оцінювати свою роботу. Якщо він зробив помилки, нехай спробує знайти їх самостійно. Якщо дитина відчуває труднощі, допоможіть йому (за принципом «гаряче - холодно»). Якщо ви бачите, що ваш малюк захоплений роботою, - відійдіть від нього на деякий час. Але наприкінці обов'язково спільно з ним оціните його працю.
  3. Тривалість занять з дитиною в першому класі не повинна перевищувати 15 -20 хвилин. В цілому за день час занять не повинна перевищувати 60 хвилин.
  4. При тренуванні читання бажано, щоб дитина читала по 15-20 хвилин, але кожен день. Це стосується також і письмової роботи .
  5. Не змушуйте дитину «спочатку потренуватися на чернетці». Він швидко втомиться і писати буде все гірше. Виснажливий монотонна праця тільки відваджує від навчання.
  6. Коли дитина пише важливо, щоб вона промовляв звуки слова . Нехай він бубонить - це корисний навик на початковому етапі навчання письма та додаткова гарантія, що він не напише в букві зайву «паличку» .
  7. Дозвольте своїй дитині грати в іграшки. Намагайтеся частіше грати з ним спільно: деякі діти навіть у першому класі все ще недостатньо фантазують, недостатньо вміють грати самостійно. Допоможіть своїй дитині навчитися грати. Стимулюйте дитину до занять через спільну з вами гру на першому етапі, наприклад, гру «В школу».

Для тренування певних здібностей корисно виконувати  завдання з дитиною в неспецифічній (тобто не пов'язаній безпосередньо з навчанням) формі. Такі «неспецифічні» вправи створюють базу для розвитку шкільних навичок і можуть застосовуватися як до школи, так і під час навчання.

У цьому випадку важливо, щоб у дитини зберігався інтерес до цих вправ. Намагайтеся урізноманітнити їх форму, придумувати ігрові елементи. Якщо дитина не хоче більше грати в «гру», не наполягайте. Запропонуйте їй  іншу. Пам'ятайте, що в будь-якій грі дитині важливо ваша участь.

Педагогічний досвід і дослідження психологів показують, що успішно пристосовуються до школи ті діти, які навчилися добре грати в ігри «з правилами» або рольові ігри. Це такі ігри, як «Дочки- матері», «Магазин» і т.п. Деякі діти навіть до початку школи не вміють грати в ігри за правилами. Тому батькам слід звернути увагу на гру своєї дитини.

Якщо дитина не вміє, або не любить грати з іншими дітьми, або в грі завжди віддає перевагу більш «вигідній» ролі - скажімо, у грі в дочки- матері дівчинка завжди вибирає роль мами, конфліктуючи при цьому з іншими дітьми, переінакшує по -своєму аж до конфлікту сюжет ігри, - це може свідчити про можливі майбутні складнощі при адаптації до шкільних правил.

У цьому випадку бажано навчити грати свою дитину: пограйте з ним самі.

Діти часто просять батьків пограти з ними: намагайтеся не відмовлятися, покажіть своєму малюкові, як треба грати. Згадайте, яким насиченим іграми було ваше дитинство! Наші діти і не підозрюють про те, які раніше були ігри. Важливо при цьому, щоб малюку ваша гра теж була цікава.

 Рольові ігри не тільки формують у дитини вміння керувати своїм «хочу» і «треба», а й розвивають здатність до співчуття, співпереживання, вмінню поставити себе на місце іншого.



Рекомендації батькам учнів середніх класів щодо підготовки домашніх завдань

libfile.php?path=&filename=wordКорегування семестрових оцінок

 

1. Намагайтеся створити умови, які полегшують навчання дитини:

- побутові ( повноцінне харчування, режим, спокійний сон, затишна атмосфера, зручне місце для занять);

- емоційні ( демонструйте віру в дитину, не втрачайте надії на успіх, виявляйте терпіння, не ображайте в разі невдач);

- культурні (забезпечте дитину довідниками, словниками, посібниками, атласами, книгами зі шкільної програми; разом дивіться навчально-пізнавальні програми, обговорюйте побачене).

2. Слухайте свою дитину: нехай вона читає вголос, переказує те, що треба запам'ятати, перевіряйте знання за питаннями в підручнику.

3. Регулярно ознайомлюйтеся з розкладом уроків, факультативів, гуртків, додаткових занять для контролю й надання можливої допомоги.

4. Діліться з дітьми знаннями з галузі, в якій маєте успіх.

5. Пам'ятайте, що в центрі уваги батьків повинна бути не оцінка, а знання, навіть якщо ними не можна скористатися сьогодні. Тому думайте про майбутнє й пояснюйте дітям, де й коли ці знання стануть у пригоді.

6. Не залишайте без уваги вільний час дитини. Не порівнюйте її успіхи з успіхами інших.

7. Пам'ятайте, що, за науково обгрунтованими нормами, над виконанням усіх домашніх завдань учні 5-6 класів повинні працювати до 2,5 годин, 7-8 класів - до 3 годин, 8-9 класів - до 4 годин.

8. Створюйте традиції й ритуали родини, які стимулюватимуть навчальну активність дітей. Використовуйте позитивний досвід ваших батьків і знайомих.
 

 

Кондесюк Тетяна Володимирівна, учитель української мови та літератури.
Білоцерківська міська гімназія № 2 Київської обл.

За матеріалами: Освіта.ua


Інформація про вартість харчування  учнів 
Показник Денна вартість харчування, грн
Вартість харчування учнів відповідно до орієнтовного двотижневого меню
Вартість гарячого харчування учнів 1-4 кл. 6.24
За рахунок бюджету учні пільгових категорій 1-11 кл.
9.38
За рахунок батьківських внесків 5
Вартість харчування в ГПД 6,24
Вартість гарячого харчування учнів пільгових категорій 3,12
Вартість харчування дітей, потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС 6,24
Середня вартість харчування учнів 1-11 кл. 8
Середня вартість буфетної продукції учнів 1-11 кл. 2

Інформація для громадян, які приїхали з Автономної Республіки Крим та міста Севастополь

Довідник відповідальних осіб ОДА за облаштування громадян, що прибувають з АР Крим і м. Севастополь на тимчасове перебування до регіонів України станом на 25.03.2014

Для отримання всіх видів державної соціальної підтримки, зокрема пенсії, допомоги, компенсації тощо Вам необхідно звернутися до найближчого органу соціального захисту населення або управління Пенсійного фонду України в зручний для Вас час.

Основні документи, які необхідно мати при собі (за наявності):

- паспорт;

- посвідчення отримувача пенсії, допомоги, пільговика;

- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду.

Там Вам також допоможуть отримати інформацію з усіх питань, які хвилюють Вас на даний час, зокрема з питань розселення, медичного обслуговування, організації навчання та виховання дітей у дошкільних та шкільних навчальних закладах, а також щодо працевлаштування.

З усіх цих питань Ви можете БЕЗКОШТОВНО звернутися за телефоном «гарячої лінії»:

0800 507 309

Крім того, для отримання допомоги ви можете звернутися на «гарячу лінію»:

 

Пенсійного фонду

0800 503 753

Державного центру зайнятості

0800 505 060

730 - з мобільного телефону

Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності

0800 501 892

Телефон довіри Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань

0800 501 383

 Додаткову інформацію можна отримати на сайті Мінсоцполітики України: www.mlsp.gov.ua

Координати Штабу з питань розміщення сімей військовослужбовців, які перебувають на території АР Крим та м. Севастополя

Контактні телефони для сімей військовослужбовців, які перебувають на території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь:

 

Міністерство оборони України

(044) 454-44-51,  454-43-37 (цілодобово)

 

Громадська приймальня Міністерства оборони України

(044) 253-04-71 (цілодобово)

 

Генеральний штаб Збройних сил України

(044) 235-82-31 (цілодобово)

 

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України

(044) 207-18-04, 207-18-79 (цілодобово)

 

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України

(044) 284-06-65, 284-06-73, 284-06-67 (з 9 до 18 години в робочі дні)

 Пряма телефонна гаряча лінія Міністерства юстиції України для надання правової допомоги жителям Автономної Республіки Крим

486-71-56


libfile.php?path=image%2F&filename=dovidnik_ato_2

libfile.php?path=image%2F&filename=dovidnik_ato_%201

 ЦЕНТР ДОПОМОГИ  ВІЙСЬКОВИМ І ПОРАНЕНИМ

   знаходиться за адресою: вул.Комсомольська, 58, 

     каб. № 315 Звертатись: тел.063 652 75 72,

   097 485 41 18, з 9.00 до 20.00  Дарина БІЛА



До уваги! 
Консультативний пункт цивільного захисту при КЗО "СЗОШ №6" та Відділ освіти Красногвардійської районної у місті Дніпропетровську ради інформує населення щодо дій в умовах терористичних проявів.


Завдяки пильності можна запобігти теракту!


 Найбільш вірогідними цілями терористичних атак є місця масового перебування людей та об'єкти підвищеної небезпеки. Типова зброя терористів - замасковані вибухові пристрої. Отже, з метою попередження вибуху необхідно:

-   бути уважними та звертати увагу на покинуті речі (валізи, сумки, пакунки, парасольки тощо);

-    звернути увагу на ділянки свіжоскопаної землі, свіжо оштукатуреної або пофарбованої стіни будівлі;

-    не приймати від сторонніх осіб подарунків, квітів, поштових посилань;

-   користуючись громадським транспортом, не погоджуватись на пропозиції супроводжувати речі невідомої особи (у тому числі провідників, стюардів, контролерів).


При виявленні вибухового пристрою або підозрілої речі необхідно:

-    зберігати спокій;

-    негайно повідомити про знахідку представників міліції (102, 770 06 34, 745 44 64), Служби безпеки України (744 85 19, 791 94 01), Державної служби України з надзвичайних ситуацій (101, 744 25 87, 744 30 19);

-     не курити;

-     не користуватись запальничками, іншими джерелами відкритого вогню;

-     не торкатись до підозрілої речі руками або іншими речами;

-     у жодному разі не намагатися перемішувати вибуховий пристрій (підозрілий предмет) або змінювати його положення;

-      залишити місце, де виявлено підозрілий предмет, при можливості організувати охорону на безпечній відстані.


У разі вибуху (спрацювання вибухового пристрою) необхідно:

-   негайно по телефону повідомити про подію правоохоронні (102), аварійно-рятувальні (101) та медичні (103) служби;

-    у разі можливості та наявності необхідних знань і навичок надати першу медичну допомогу постраждалим;

-    організувати провітрювання приміщення, оскільки продукти вибуху мітять отруйні та шкідливі компоненти

-  дочекатись прибуття представників правоохоронних органів та аварійно-рятувальних служб, у подальшому діяти за їх вказівками.


Якщо в результаті вибуху важким предметом притиснуло будь-яку частину тіла, необхідно:
-  масажувати її для підтримання циркуляції крові;

-  намагатись перебувати як можна довше при свідомості (читайте вірші, співайте пісні тощо);

-  подавати сигнали всіма доступними засобами (мобільний телефон, стукіт по перекриттях та металевих предметах тощо).

Слід пам'ятати, що одразу після повідомлення про вибух аварійно-рятувальними підрозділами розпочинаються роботи щодо визволення постраждалих з-під завалів.


Поради населенню:

  1. Захист населення від терористичних впливів
  2. Як діяти під час обстрілу
  3. Якщо Ви опинилися в центрі масових заворушень

  4. Неспокійні часи: найперші поради


Звернення Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області до батьків

Шановні батьки! Життя та здоров'я наших дітей - це найбільша цінність у житті. У період дитинства відбувається становлення особистості наших дітей, та закладання необхідних для подальшого життя знань, умінь та навичок. Саме у цей період дитина набуває необхідного життєвого досвіду та потребує найбільшої уваги, спілкування і захисту. А навчити малечу безпечно поводитися вдома, на вулиці, на дорозі - це обов'язок кожного дорослого, який знаходиться поруч з нею.

Як свідчить статистика, кількість випадків дитячого травматизму суттєво викликає занепокоєння, з початку року у області на пожежах загинуло 4 дитини, та 15 зазнали травм, у тому числі лише протягом жовтня загинула 1 дитина та 4 травмовано. Біда зазвичай трапляється тоді, коли діти залишаються напризволяще самі без нагляду там, де на кожному кроці на них чекає небезпека.

Ось лише один з останніх випадків, що трапився 21 жовтня 2013 року у м. Павлоград Дніпропетровської області. О 17:43 на телефон служби порятунку «101» надійшло повідомлення про пожежу у житловому будинку на вулиці Іскрівська. У цей час у квартирі знаходилось двоє дітей, батьків вдома не було. Виявивши сильне задимлення на сходовій клітині п'ятиповерхівки, двоє сусідів-чоловіків, зорієнтувавшись, в якій квартирі виникла пожежа, не вагаючись вибили двері в помешкання і винесли на свіже повітря двох дітей. Після цього сусіди викликали швидку медичну допомогу і пожежно-рятувальні підрозділи. Пожежні прибули на місце події о 17:50 і одразу приступили до ліквідації пожежі, о 18:40 пожежа була ліквідована. Внаслідок отриманих опіків одна дитина 2011 року народження загинула у лікарні. Друга дитина, також 2011 року народження, з діагнозом отруєння продуктами горіння госпіталізована до реанімаційного відділення міської лікарні. Причина пожежі та обставини, за яких діти були залишені вдома без нагляду, встановлюються правоохоронними органами.

Шановні батьки! Озброїти дітей необхідними знаннями, потрібними для подальшої безпечної життєдіяльності є батьківським обов'язком для кожного з нас, дорослих. Для того, аби допомогти нашим малюкам пізнати цей світ та оминути можливі загрози, потрібно лише розповісти їм найголовніші правила безпеки та демонструвати їх власним прикладом.


Поради батькам про безпеку Дорожнього руху


Дорога - це завжди небезпека. І головним учителем безпечної поведінки дітей на проїжджій частині є не школа, не ДАІ, а саме батьки.

Безпечній поведінці на дорозі треба вчити. Але завчені, як вірші, Правила не вбережуть дитину від біди. Тому поряд з вивченням Правил дорожнього руху треба діяти особистим прикладом.

Використовуйте будь-який відповідний момент для ознайомлення дітей з правилами вуличного руху.

Гуляючи з дитиною по місту, по дорозі до школи і додому зверніть його увагу на те, як багато машин, автобусів, трамваїв їздить по вулицях. А який порядок! Це тому, що люди виконують правила дорожнього руху.

Розкажіть про те, що машини йдуть по одній стороні бруківки, що люди ходять по тротуару.

Переходячи з дитиною вулицю, покажіть йому, поясніть, що треба уважно подивитися ліворуч, потім праворуч, і переходити вулицю прямо, а не навскіс.

Дуже важливо, щоб ваша дитина зрозуміла, а не тільки запам'ятала, що виконувати правила руху потрібно завжди і всюди. Тому особистим прикладом показувати їй, як потрібно поводитися на вулиці. Ваш приклад буде куди більш наочним, ніж сотні разів повторювані слова «не ходи на червоне світло». Тому навіть якщо ви спізнюєтеся — все одно переходьте дорогу там, де це дозволено правилами.


Якщо дитина залишається сама дома, навчіть її основним правилам безпеки в побуті:

  1. Навчіть дітей, що виявивши ознаки небезпеки необхідно зателефонувати про необхідність надання допомоги до відповідної служби. На видному місці напишіть телефони, по яких можна швидко зв'язатися (служба порятунку «101», міліція «102», швидка допомога «103», ваш робочій телефон, мобільний, сусіди).
  2. Постійно нагадуйте дитині правила безпеки, влаштовуйте маленькі іспити, розбирайте помилки. Перетворіть процес навчання на захопливу гру.
  3. Самі неухильно виконуйте правила безпеки та будьте прикладом.
  4. Приберіть всі предмети, якими малюк може поранитися.
  5. Перевірте, чи не залишили ви включеною воду або газ, чи вимкнули електронагрівальні прилади.
  6. Не залишайте на видних місцях пігулки та інші ліки.
  7. Вирушаючи з будинку, прибирайте ріжучі предмети, сірники та запальнички.
  8. Навчить дитину правильно поводитися з телевізором, комп'ютером та електрочайником.
  9. Пояснить, що чіпати електричні розетки заборонено, а тим більше засовувати в них сторонні предмети.
  10. Малюк повинен чітко уяснити для себе заходи безпеки з електрикою, і не торкатися електроприладів і проводів мокрими руками.

 Пам'ятайте!

Найкращий спосіб уникнути лиха - не залишати малечу без нагляду! Бажаємо, щоб наші діти завжди були здоровими й усміхненими  та радували вас своїми успіхами!


Управління цивільного захисту населення ОДА звертається до батьків:

Не залишайте маленьких дітей без нагляду!

 

rzd2-4Шановні батьки!

Фахівці з дитячої безпеки рекомендують:

- не залишайте відкритими вікна в приміщенні, де знаходяться малюки, тримайте фрамуги в режимі провітрювання;

- приберіть з-під вікон предмети, на які можна встати, щоб дістатися до підвіконня. А для того, щоб відчувати себе абсолютно спокійним, обладнайте ручки віконних рам замками, які дитина не зможе відкрити без допомоги дорослого, або придбайте спеціальні грати на віконні рами, які реально захистять дітей від падіння,

- навіть якщо на вікні встановлена протимоскітна сітка, ніколи не залишайте дитину без нагляду в кімнаті з відкритим вікном. На жаль, дитина часто не в змозі оцінити, закрите вікно чи ні, і може випасти.

Для того, щоб літо було часом доброго відпочинку і радості для малечі, наполегливо радимо батькам ретельно доглядати за дітьми!

 

Управління цивільного захисту населення облдержадміністрації

libfile.php?path=&filename=online-bezpeka-logo

Безпечний Інтернет. 5 простих правил для батьків

Посібник для батьків

«Київстар» видав перший в Україні науково обґрунтований посібник для батьків «Діти в Інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі», створений спільно з Інститутом психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. Посібник містить просте зведення правил і рекомендацій батькам і педагогам із забезпечення безпеки дітей у Мережі. Посібник рекомендований Міністерством освіти і науки України для використання у школах. У посібнику розкрито можливості сучасних інформаційних технологій — інтернету, мобільного зв'язку та висвітлено способи безпечної поведінки дитини у віртуальному просторі, що убезпечать від негативного впливу на її психічне і фізичне здоров'я. Посібник адресовано батькам, дідусям і бабусям, педагогам, працівникам соціальних служб для дітей і молоді. Скачати

Безпека дітей в Інтернеті

libfile.php?path=&filename=p_top_puu_left_2libfile.php?path=&filename=on-ua

On-ляндія — це казкова країна, де діти почувають себе захищеними. Вони знають, як правильно користуватися перевагами Інтернету. On-ляндія  — це інтерактивний курс з інтернет-безпеки — спільна ініціатива програми Microsoft «Партнерство в навчанні», соціально відповідальних комерційних структур, неурядових організацій, за підтримкою громадського-соціальних діячів.

Цей сайт містить матеріали для дітей, батьків і вчителів (інтерактивні сценарії, короткі тести, готові плани уроків), завдяки яким діти зможуть освоїти основи безпечної роботи в Інтернеті. На сайті подано доступну, практичну інформацію з Інтернет-безпеки, ознайомившись з якою навіть починаючі користувачі зможуть ефективно використовувати ресурси мережі й захистити себе від небажаного контенту.



Поради батькам. Що потрібно і чого не потрібно робити на канікулах

Сучасне навчальне навантаження наших школярів досить велике. Їх навчальний день нерідко перевищує за своєю тривалістю робочий день дорослих. Від того, як дитина відпочине на канікулах, багато в чому залежить її працездатність і успішність в навчанні.

Порада 1. Заздалегідь продумайте, як будуть організовані канікули вашої дитини.

Порада 2. Прогулянки, ігри та спортивні заняття на свіжому повітрі - ось кращий відпочинок після шкільних занять. Ми часто недооцінюємо значення прогулянки для нормального росту і розвитку дітей. Особливо мало вони бувають на свіжому повітрі восени і взимку. Тому в канікули у вашої дитини не повинно бути « рухового голодування».

Порада 3. Необхідно також  подбати і про безпеку дитини під час канікул. Взимку чимало тривог додають ожеледиця, а також настільки улюблені нашими дітьми катання на санчатах, лижах, ковзанах. Переконайтеся, що все спортивне спорядження справне і в повному порядку. Не зайвою, напевно, буде і відповідна екіпіровка для цих зимових розваг.

Порада 4. Час, коли дитина лягає спати, снідає, обідає та вечеряє, на канікулах повинно лишатися  незмінним. Це, звичайно, не означає, що неприпустимі деякі відхилення від режиму, але вони повинні бути розумними .

Порада 5. Канікули - це час, коли батьки намагаються побалувати своїх дітей чимось смачним. Надмірне захоплення солодощами не тільки згубно відбивається на стані зубів, але і є фактором ризику в розвитку діабету. Радимо приділити увагу раціональному харчуванню дитини. Щоб канікули дійсно стали часом відновлення і накопичення сил, необхідно, щоб у раціоні дитини було достатньо молочних і м'ясних продуктів, овочів і фруктів.

Порада 6. Канікули - це ще й можливість уважніше поставитися до здоров'я вашого спадкоємця. У ті дні, коли дитина вчиться, важко викроїти час для візиту до лікаря. На жаль, не рідкість, коли батьки впевнені, що їх дитина здорова, а насправді це далеко не так. Нагадуємо і про те, що початок шкільного життя досить часто супроводжується загостренням у дитини хронічних захворювань. Тому скористайтеся канікулами, щоб проконсультувати дитину у педіатра, отоларинголога, окуліста, стоматолога, ортопеда або іншого лікаря-спеціаліста.

Порада 7. Канікули - найбільш відповідний час для екскурсій, відвідування музеїв, театральних вистав. Проте у всьому потрібна міра: не слід щодня водити дитину на дитячі свята, вистави, карнавали. Не забувайте, що відвідини дитячих свят і видовищних заходів таїть в собі і ризик інфекційних захворювань, особливо в період епідемій.


Десять заповідей для батьків

1 . Не чекайте, що ваша дитина буде такою, як ви, або такою, як ви хочете. Допоможіть їй стати не вами, а собою.

2 . Не вимагайте від дитини плати за все, що ви для неї зробили. Ви дали їй життя, як вона може віддячити вам? Вона дасть життя іншому, той - третьому, і це незворотній закон подяки.

3 . Не зганяйте на дитині свої образи, щоб у старості не їсти «гіркий» хліб. Бо що посієш, те й пожнеш.

4 . Не ставтеся до проблем дитини звисока. Життя дане кожному по його силі, і , будьте впевнені, йому воно важке не менше, аніж вам, а може бути, і більше, оскільки дитина  немає досвіду.

5 . Не принижуйте дитину!

6 . Не забувайте, що найважливіші зустрічі людини - це його зустрічі з дітьми. Звертайте більше уваги на них - ми ніколи не можемо знати, кого ми зустрічаємо в дитині.

7 . Не коріть себе, якщо не можете зробити щось для своєї дитини. Коріть, якщо можете - але не робите. Пам'ятайте: для дитини зроблено недостатньо, якщо не зроблено все.

8 . Дитина - це не тиран, який заволодіває всим вашим життям, не тільки плід плоті і крові. Це та дорогоцінна чаша, яку Життя дало вам на зберігання і розвиток в ньому творчого вогню. Це любов матері і батька, у яких буде рости не «наша», «своя» дитина, але душа, дана на зберігання.

9 . Умійте любити чужу дитину. Ніколи не робіть чужій те, чого не хотіли б, щоб робили вашій.

10 . Любіть свою дитину будь-якою - неталановитою, невдахою, дорослим. Спілкуючись з нею - радійте, бо дитина - це свято, яке поки що з вами.



Вплив мультфільмів на дитину 

Мультиплікаційні фільми невипадково улюблені дітьми різного віку. Яскраві, видовищні, образні, з одного боку, і прості, ненав'язливі, доступні з іншого, мультики, близькі за своїми розвиває, виховним можливостям казці, грі, живого людського спілкування. Персонажі мультиплікаційних фільмів демонструють дитині найрізноманітніші способи взаємодії з навколишнім світом. Вони формують у малюка первинні уявлення про добро і зло, еталони гарного і поганого поводження.
Через порівняння себе з улюбленими героями дитина має можливість навчитися позитивно сприймати себе, справлятися зі своїми страхами і труднощами, шанобливо ставитися до інших. Події, що відбуваються в мультфільмі, дозволяють підвищувати обізнаність крихти, розвивати його мислення і уяву, формувати його світогляд. Таким чином, мультфільм - це ефективний засіб виховання дитини.
Але не всі мультфільми, так корисні для наших дітей. На жаль, багато трансльовані сьогодні мультфільми побудовані психологічно, педагогічно чи етично безграмотно і можуть мати небезпечні для дитини наслідки, наприклад южный парк 13 сезон смотреть онлайн.

Я перерахую ознаки "шкідливого мультика", від перегляду якого варто відгородити дитину:

1. Головні герої мультфільму агресивні, вони прагнуть завдати шкоди оточуючим, нерідко калічать чи вбивають інших персонажів, причому подробиці жорстокого, агресивного ставлення багаторазово повторюються, детально розкриваються. Наслідком перегляду такого мультфільму може стати прояв жорстокості, безжалісності, агресії дитиною в реальному житті.

2. "Погана" (не правильне) поведінка героїв мультфільму ніким не карається. Персонажа, що порушує загальноприйняті правила, ніхто не шльопає, не ставить в кут, не говорить, що так робити не можна. У підсумку, у маленького телеглядача закріплюється уявлення про допустимість подібних форм поведінки, знімаються табу, розхитується еталони гарного і поганого вчинку, допустимого і неприйнятного поведінки.

3. Демонструються небезпечні для життя дитини форми поведінки, повторювати які у реальній дійсності недоцільно, нерозумно і навіть просто небезпечно. Перегляд таких прикладів для наслідування може обернутися для дитини зниженням порога чутливості до небезпеки, а значить потенційними травмами.

4. Використовуються несимпатичні, а часом навіть потворні герої. Для дитини зовнішність ляльки-мультяшки має особливе значення. Позитивні персонажі повинні бути симпатичними або навіть красивими, а негативні - навпаки. У випадку, коли всі персонажі жахливі, потворні, страшні незалежно від їх ролі, у дитини немає чітких орієнтирів для оцінки їх вчинків. Крім того, коли дитина змушений наслідувати, ідентифікувати себе з несимпатичним головним героєм - неминуче страждає внутрішнє самовідчуття малюка.

Діти - істоти відкриті й добрі і усмоктують в себе все, як губка. А тепер уявіть собі, що може випробувати маленький чоловічок після сорока хвилин перегляду мультика, головна ідея якого бійки, битви, погоні, перетворення на мутантів і чудовиськ, кров, вибухи та інші "принади"? Для чого маленьким дитячим вушках вислуховувати лайку та образи, якими обсипають один одного герої мультфільму? Про які здорових посмішці і сміх може йти мова? Що у всьому цьому пізнавального і повчального? Такий перегляд може лише "збагатити" лексику дитини нецензурними виразами, розвинути такі почуття, як злість і агресія. Дорослий, психічно здорова людина - і той зазнає неприязнь від побаченого і почутого. Після такого можна не дивуватися появі боязні темноти, страху залишатися на самоті, жорстокості в грі і агресивної поведінки в житті і багатьом іншим "результатами".


Шкільний учнівський квиток

Одним із головних інноваційних проектів є створення єдиного інтегрованого інформаційного середовища України в галузі освіти - Державної інформаційно-виробничої системи «ОСВІТА» (наказ МОН України 10.12.2003 №811, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16.02.2004 за №201/8800).

Одним з завдань ІВС «ОСВІТА» є створення та супроводження єдиної  бази  даних учнів та студентів в Україні. Забезпечити регулярний та повний збір інформації про учнів шкіл може впровадження єдиного шкільного учнівського квитка.

В 2008 р. наказом МОН України №1120 від 09.12.2008 розпочато експеримент по впровадженню шкільних учнівських квитків, про що повідомлено Міністерство транспорту та зв'язку України з метою надання пільг учням загальноосвітніх навчальних закладів України для проїзду на міському та приміському пасажирському транспорті.

У Києві квиток апробований в рамках впровадження проекту «Комплексна система безпеки навчального закладу», де на квиток також покладено функцію реєстрації та проходу учнів в шкільні приміщення через систему контролю та управління доступом.

Як ідентифікатор в системі використовується безконтактний чіп-модуль, вмонтований в картку. Цей модуль дозволяє використовувати одну й ту ж картку для ідентифікації особи в різних за призначенням системах, включаючи роботу з комп'ютерами, Інтернетом, проїздом в транспорті, тощо.

В 2013 році відповідно до наказу Департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 23.07.13 №591/0/212-13 «Про запровадження інноваційного проекту «Шкільний учнівський квиток» в загальноосвітніх навчальних закладах області»  починається запровадження шкільнго учнівського квитка єдиного зразка.

libfile.php?path=&filename=word   ЗРАЗОК ТА ОПИС ШКІЛЬНОГО ЕЛЕКТРОННОГО УЧНІВСЬКОГО КВИТКА


Загальні документи, необхідні документи для загальної процедури замовлення шкільних учнівських квитків:

libfile.php?path=&filename=word Анкета учня  
libfile.php?path=&filename=word Загальне замовлення на виготовлення шкільних учнівських квитків
libfile.php?path=&filename=word Замовлення на виготовлення шкільних учнівських квитків_1
libfile.php?path=&filename=word Замовлення на виготовлення шкільних учнівських квитків_2

libfile.php?path=&filename=word Згода на збір та обробку персональних даних
 
libfile.php?path=&filename=pdfРоз'яснення  процедури замовлення шкільного учнівського квитка!
Інформація з сайту http://odcpit.dp.ua/index.php/2013-02-26-22-26-08


Управління МВС України в Дніпропетровській області

ШАНОВНІ ВЧИТЕЛІ, БАТЬКИ, ТА УЧНІ!

Повідомляємо, що за Вашим навчальним закладом закріплені наступні співробітники Красногвардійського РВ ДМУ ГУМВС України в дніпропетровській області

Дільничий інспектор міліції Красногвардійського РВ ДМУ ГУМВС України в області старшина міліції Білоус Олександр Іванович

Графік прийому:

вівторок з 09:00 до 11:00

четвер з 18:00 до 21:00

субота з 10:00 до 13:00

Адреса: вул. Робоча, 22-А


Оперуповноважений кримінальної міліції у справах дітей Красногвардійського РВ ДМУ ГУМВС України в Дніпропетровській області лейтенант міліції

Чобіток Юлія Вікторівна


З питань порушення прав та інтересів дітей, а також скоєння відносно них адміністративних і кримінальних правопорушень Ви можете звернутись до Красногвардійського РВ ДМУ ГУМВС України в Дніпропетровській області за телефонами:

102, чергова частина райвідділу  770-83-57



49006 м.Дніпропетровськ, КЗО СЗШ№6 вул.Робоча,64
тел. +38(0562) 42-36-28
www.shkola6.dp.ua
Головний редактор сайту - Оболонська Жанна Григорівна
ВЕБ-майстер проекту - Шишацький Олег Вікторович