Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа №6"

Дніпровської міської ради

Минулий навчальний тиждень пройшов в кропіткій, напруженій праці як вчителів так і дітей. Учні нашої школи брали участь у районних олімпіадах з декількох навчальних дисциплін.

Детальнiше

Музичні фізкультурні хвилинки.

Детальнiше


Директор школи КЗО СЗОШ№6
Морокко Людмила Миколаївна


Гімн нашої школи










МІЙ УЛЮБЛЕНИЙ ШКІЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ
Українська мова та література
Історія
Математика
Інформатика
Фізика
Хімія
Англійська мова
Біологія
Географія
Світова література
Правознавство
Економіка
Музика
Фізична культура
Трудове навчання
Дивись Результат




Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Письмо от Деда Мороза



 

Інклюзивне навчання



Що таке інклюзивне навчання?

Згідно з ЮНЕСКО інклюзивне навчання - це «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів через забезпечення їхньої участі                в навчанні, культурних заходах і житті громади та зменшення виключення в освіті та навчальному процесі».  Метою інклюзивного навчання є          покращання навчального середовища,  в якому вчитель і учні відкриті до різноманіття, де гарантується забезпечення потреб учнів і повага до їх             здібностей та можливостей бути успішними.

«Інклюзивне навчання - це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 № 912).

Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у навчальному процесі, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.

Інклюзивне навчання:

  • Ґрунтується на правах людини і принципах рівності.
  • Спрямоване на всіх дітей і дорослих, особливо тих, хто є виключеним з загальної системи навчання.
  • Це процес усунення бар'єрів в системі освіти та системі підтримки.

Основа інклюзивного навчання

Всі учні:

  • Можуть навчатися різними методами і в різний період часу.
  • Мають індивідуальні здібності й особливості.
  • Хочуть відчувати, що їх розуміють і цінують.
  • Мають різне походження і бажають, щоб їх відмінності поважалися.
  • Пізнають скрізь.

Хто такі діти з особливими потребами?

Термін «діти з особливими потребами» стосується дітей до 18 років, які потребують додаткової навчальної, медичної і соціальної підтримки з метою покращання здоров'я, розвитку, навчання, якості життя, участі в громаді, тобто включення. Сьогодні в Україні немає єдиної офіційної термінології для характеристики дітей з особливими потребами.

Що таке інвалідність?

«Інвалідність» розглядається як «нормальне» явище, яке базується на життєвому досвіді, з системною вірогідністю прояву серед населення будь якої країни, регіону. Інвалідність за природою може бути постійною або тимчасовою.

  • Люди з інвалідністю та їхні сім'ї мають такі ж самі права на соціальну і економічну участь в житті суспільства.
  • Соціальне і фізичне середовище повинні бути модифіковані задля рівної участі всіх.
  • Політика і практична діяльність повинні відображати цінності рівності і правовий підхід.

З прийняттям Конвенції ООН про права людей з інвалідністю було визнано єдиний підхід до трактування цього поняття: «інвалідність є результатом взаємодії, яка відбувається між людьми з інвалідністю та перешкодами у стосунках і середовищі. Інвалідність - поняття яке еволюціонує». Конвенція прописує динамічний підхід, що дозволяє певні адаптації із збігом певного проміжку часу та в різних соціально — економічних обставинах.

Наше бачення інклюзивного навчання

Інклюзивне навчання означає, що всі учні отримують освіту в звичайних класах. Це не означає, що учень не може залишити клас з якихось певних причин. Кожен учень може отримати індивідуальну допомогу з того чи іншого предмету.

Якщо система освіти є інклюзивною, це не означає, що учні можуть розподілятися по групам за своїми характеристиками в окремих класах на цілий день або пів дня. В інклюзивному класі можливості створюються для всіх учнів з тим, щоб вони навчалися разом.  Інклюзивне  навчання не розділяє учнів у класі.

Переваги інклюзивного навчання.

Всі діти отримують користь від інклюзивного навчання. Воно дозволяє їм:

  • Розвивати індивідуальні сильні сторони і таланти.
  • Приймати всіх дітей без виключення в загальноосвітню шкільну систему і суспільство.
  • Працювати над досягненням індивідуальної мети беручи участь в житті громади та їхнього класу.
  • Залучати батьків в процес навчання і життя школи.
  • Розвивати культуру поваги і належності до школи. Мати можливість навчатися і поважати різні здібності інших.
  • Створювати дружні стосунки з іншими дітьми
  • Позитивно впливати на школу, громаду та поважати різноманіття та включення на більш широкому рівні.

Спільні дії в просуванні інклюзивного навчання.

  • Приймати всіх дітей до загальноосвітніх шкіл та шкільного життя.
  • Надавати всебічну допомогу учням з особливими потребами,  їх одноліткам та  вчителям в разі потреби.
  • Дивитися на кожного учня з огляду на те, що він може, а не на те, що він не може.
  • Створювати навчальні цілі згідно індивідуальних можливостей кожної дитини беручи до уваги, що діти можуть мати різні навчальні цілі, але навчатися разом в класі.
  • Переобладнати школи і класи з тим, щоб вони зосереджували увагу на потенціалі кожної дитини.
  • Сприяти сильному лідерству в особі директора школи і адміністрації
  • Сприяти  підготовці  вчителів, які ознайомлені з різними методами викладання.
  • Формувати команду — директорів шкіл, вчителів, батьків, учнів та інший персонал, що працюють разом у визначенні найефективніших шляхів надання якісної освіти в інклюзивному середовищі.
  • Підтримувати виважене ставлення до батьків, особливо до мрій батьків та цілей щодо майбутнього їхніх дітей.
  
НАУКОВО - ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЕКТ
"Обласна електронна школа "Школа відкрита для всіх"

  Науково-педагогічний проект «Обласна електронна школа «Школа, відкрита для всіх»  - це система заходів, направлених на створення відкритого інформаційного освітнього ресурсу для забезпечення рівного доступу до якісної освіти, особистісних потреб учнів через організацію дистанційного навчання в системі загальної середньої освіти.
 Проект передбачає розробку інноваційного освітнього середовища, спрямованого на забезпечення рівного доступу до високоякісних освітніх послуг на основі  застосування особистісно зорієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини.
Навчальний ресурс Проекту «Електронна школа» розміщено на платформах з відкритим кодом доступу
(Moodlе, «Класна оцінка»).
  Матеріали за навчальними курсами з базових дисциплін представлені в електронному вигляді і розміщені на web-ресурсі таким чином, щоб учні, які пройшли авторизацію, могли ними скористатись.
 Контент електронної школи містиь тексти лекцій, медіа-уроки, інтерактивні тексти, тренажери, словники, віртуальні лабораторії, корисні посилання та ін. Користувачі можуть взяти участь в уроках в режимі on-line, конференціях, навчальних форумах за участю мережевих викладачів (тьюторів).
  Розвиток і постійне вдосконалення ресурсу здійснюється силами творчих освітян Дніпропетровщини.
  Організатором Проекту виступає головне управління освіти і науки облдержадміністрації.
  Управління Проектом здійснюють координаційна та науково-методична ради.

shkola_vidkrita_dlya_vsih


Дистанційне навчання для учнів з особливими освітніми потребами

     Започаткований у 2012 році Губернатором області О. Вілкулом проект «Електронна школа» в рамках обласних ініціатив «Електронний регіон», «Новій Дніпропетровщині    - новий освітній стандарт!» набирає обертів.

    «Електронна школа» - ресурс, який повністю відповідає принципам сучасної освітнього середовища:

  • розширення доступу до всіх рівнів освіти, 
  • реалізації можливостей її одержання для великої кількості молодих людей,
  • забезпечення конституційних прав і державних гарантій дітям з особливими освітніми потребами на отримання рівного доступу до освіти,
  • організації навчання на основі застосування особистісно орієнтованих, інформаційно-комунікаційних  методів навчання, з урахуванням  індивідуальних особливостей дитини.

Корисні посилання:


24 лютого директор школи Морокко Л.М. брала участь у круглому столі "Рівні можливості - рівні права" який проходив у приміщенні управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради з питань організації навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами, профілактики резикованої поведінки.

libfile.php?path=novosti%2Fn_2015%2F&filename=krugliy_stol

Від серця до серця

Благодійна акція до Міжнародного дня інвалідів

Міжнародний день інвалідів щорічно відзначають 3 грудня. 

libfile.php?path=novosti%2Fn_2014%2F&filename=den_invalidov_1Ініціатором проведення цього символічного дня стала Організація Об'єднаних Націй, яка в 1992 році запропонувала заснувати таке свято на честь закінчення Десятиліття інвалідів, проголошеного в 1983 році.Основною метою всіх заходів, які присвячені цьому дню, є інформування суспільства в напрямку підтримки людей з обмеженими фізичними можливостями. ООН закликає всіх діяти так, щоб соціальні умови життя інвалідів поліпшувалися і були комфортними для них.


В цей день традиційно в школі була проведена розважальна програма для дітей-інвалідів нашої школи.

Під час заходу директор школи Морокко Л.М. пригостила всіх учнів смачним пирогом який передали для дітей депутати Красногвардійської районної ради: Гайдюк Г.С. та Зайченко С.В.


libfile.php?path=novosti%2Fn_2014%2F&filename=den_invalidov_10  libfile.php?path=novosti%2Fn_2014%2F&filename=den_invalidov_6

libfile.php?path=novosti%2Fn_2014%2F&filename=den_invalidov_5   libfile.php?path=novosti%2Fn_2014%2F&filename=den_invalidov_7   libfile.php?path=novosti%2Fn_2014%2F&filename=den_invalidov_8  libfile.php?path=novosti%2Fn_2014%2F&filename=den_invalidov_9

libfile.php?path=novosti%2Fn_2014%2F&filename=den_invalidov_4  libfile.php?path=novosti%2Fn_2014%2F&filename=den_invalidov_3   libfile.php?path=novosti%2Fn_2014%2F&filename=den_invalidov_2

Також до Дня ійвалідів в школі діє виставка плакатів "Толерантність для всіх або не для кого"

libfile.php?path=novosti%2Fn_2014%2F&filename=tolerantnost_1  libfile.php?path=novosti%2Fn_2014%2F&filename=tolerantnost_2  libfile.php?path=novosti%2Fn_2014%2F&filename=tolerantnost_3

libfile.php?path=novosti%2Fn_2014%2F&filename=tolerantnost_4   libfile.php?path=novosti%2Fn_2014%2F&filename=tolerantnost_5  libfile.php?path=novosti%2Fn_2014%2F&filename=tolerantnost_6

libfile.php?path=novosti%2Fn_2014%2F&filename=tolerantnost_7  libfile.php?path=novosti%2Fn_2014%2F&filename=tolerantnost_8  libfile.php?path=novosti%2Fn_2014%2F&filename=tolerantnost_9




49006 м.Дніпропетровськ, КЗО СЗШ№6 вул.Робоча,64
тел. +38(0562) 42-36-28
www.shkola6.dp.ua
Головний редактор сайту - Оболонська Жанна Григорівна
ВЕБ-майстер проекту - Шишацький Олег Вікторович