Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа №6"

Дніпровської міської ради

23.01.2019
День Соборності України у школі
далее
16.01.2019
Вітання "молодих козаків" зі Старим Новим роком
14 ... далее
-


Гімн нашої школи










МІЙ УЛЮБЛЕНИЙ ШКІЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ
Українська мова та література
Історія
Математика
Інформатика
Фізика
Хімія
Англійська мова
Біологія
Географія
Світова література
Правознавство
Економіка
Музика
Фізична культура
Трудове навчання
Дивись Результат




Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Письмо от Деда Мороза



 

Ліцензування


  • Статут комунального закладу освіти "Середня загальноосвітня школа №6" Дніпровської міської ради

  •  
  • Свідоцтво про атестацію
 
  • Територія обслуговування

  • Умови доступності навчального закладу для навчання дітей з особливими освітніми потребами
«Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 № 912).
Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у навчальному процесі, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.
Організація доступності закладу для навчання дітей з особливими освітніми потребами впроваджено у КЗО СЗШ № 6 ДМР з 2011 року.
Умови доступності:
  • безперешкодний рух комунікаційними шляхами, поверхня рівна та неслизька як у приміщенні, так і на прилеглій до школи території;
  • без бар’єрний вхід у приміщення (в наявності пандус захищений від атмосферних опадів, сходи з поруччям, споруда має чітко видний, доступний головний вхід з вулиці);
  • обладнані додаткові місця для паркування транспорту;
  • вхід прямий і рівний, габарити тамбура дозволяють маневрувати інвалідним візком, решітка для витирання ніг не створює бар’єру, вхідні двері скляні;
  • можливість своєчасного користування зонами обслуговування та відпочинку  (спортивна зала, їдальня, кабінет інформатики, майстерні, актова зала);
  • доступні – пристосовані санвузли – 4 шт. (І-ІІ поверх), труби гарячої води ізольовані;
  • в наявності шкільне обладнання (ростові меблі, гральні куточки, спортивні обладнання);
  • на території закладу гарна якість зовнішнього штучного освітлення (фон арі – 4 шт.);
  • для забезпечення умов для проведення фізичного виховання на відкритому просторі є:
    • ˗ спортивний майданчик з живим газоном;
    • ˗ тренажерно-ігровий майданчик з твердим покриттям;
    • ˗ тренажерний майданчик.
  • коридори широкі (3 м), предмети інтер’єру в коридорах не ускладнюють пересування дітей з особливими потребами;
  • створена гнучка система освітлення, що відповідає вимогам всіх категорій користувачів;
  • забезпечені навчальними програмами, дидактичними посібниками;
  • проводяться корекційні, розвиткові години (згідно додатку І, Постанови КМУ від 14.02.2017 № 88);
  • в наявності посади: асистент вчителя, дефектолог, логопед, практичний психолог, соціальний педагог.
На підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 «Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», листа МОН України від 13.08.2014 № 1/9-413 «Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку», листів МОН України від 12.07.2017 № 1/9-385 «Про навчальні плани та організацію навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами», від 28.07.2017 № 1/9-414 «Про забезпечення фахівцями психологічної служби системи освіти та пріоритетні напрямки діяльності на 2017/2018 навчальний рік», Постанови КМУ від 09.08.2017 № 588 «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу», наказу КЗО СЗШ № 101 від 02.10.2018 № 201А/1 «Про організацію роботи в інклюзивних класах у 2017-2018 н. р.» у 1-Б класі, організовано роботу з інклюзивним навчанням для дітей з особливими потребами (2 учня) та у 1-А класі (1 учень), станом на 05.02.2018 р. навчається 3 учні.
Інклюзивне навчання в КЗО «СЗШ № 6» ДМР:
  • ґрунтується на правах людини і принципах рівності.
  • спрямоване на всіх дітей і дорослих, особливо тих, хто є виключеним з загальної системи навчання.
  • це процес усунення бар’єрів в системі освіти та системі підтримки.
Всі учні:
  • можуть навчатися різними методами і в різний період часу.
  • мають індивідуальні здібності й особливості.
  • хочуть відчувати, що їх розуміють і цінують.
  • мають різне походження і бажають, щоб їх відмінності поважалися.
  • пізнають скрізь.
Всі діти отримують користь від інклюзивного навчання, воно дозволяє їм:
  • розвивати індивідуальні сильні сторони і таланти.
  • приймати всіх дітей без виключення в загальноосвітню шкільну систему і суспільство.
  • працювати над досягненням індивідуальної мети беручи участь в житті громади та їхнього класу.
  • залучати батьків в процес навчання і життя школи.
  • розвивати культуру поваги і належності до школи. Мати можливість навчатися і поважати різні здібності інших.
  • створювати дружні стосунки з іншими дітьми
  • позитивно впливати на школу, громаду та поважати різноманіття та включення на більш широкому рівні.

  • Лінцензований обсяг та фактична кількість осіб які навчаються в комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа № 6» Дніпровської міської ради на 2018-2019 навчальний рік станом на 03.01.2019 р.
  • Відомості про кількісні та якісні показники кадрового забезпечення освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти

  •  
 
 
  • Відомості про кількісні та якісні показники матеріально-технічного забезпечення освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти
 


 





Відомості про навчально-методичне та інформаційне забезпечення освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти




 
 
  • Моніторинг якості загальної середньої освіти
 


 

 
  • Інформація комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №6» Дніпровської міської ради щодо наявності вакансій
Вакансій не має

 
 
 
  • Наші партнери
Всеукраїнський методичний центр європейської мережі шкіл культури та сприянню здоров’ю.
Методичний центр управління освіти Дніпровської міської ради.
Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа «Спартак» Дніпровської міської ради.
Управління-служба у справах дітей.
Центр соціальних служб у справах сім’ї та молоді.
Ювенальна превенція ДВП ГУНП.
СДЮШОР СК «Метеор».
Рада ветеранів ВВв, учасників бойових дій, воїнів АТО.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Центр безпеки «Тактика»».
Громадська організація спорт-клуб «Леді».
КЗ «Дніпровська дитяча стоматологічна поліклініка №3» Дніпровської міської ради.
Комунальний позашкільний навчальний заклад – комплексна дитячо-юнацька спортивна школа «Динамо» Дніпровської міської ради.
Благодійна організація «Благодійний фонд «Покоління ЮЕЙ».
  • Склад піклувальної ради
  1. Гайдюк Г.С. – голова піклувальної ради
  2. Маковцев І.І., депутат міської ради – член піклувальної ради
  3. Андрійчук М.О.  - член піклувальної ради
  4. Щербан А.В. - член піклувальної ради

 

План роботи Піклувальної ради КЗО «СЗШ № 6»   на 2018-2019 н.р

Засідання № 1 (вересень 2018 р.).

  1. Звіт голови Піклувальної ради щодо підсумків роботи в минулому навчальному році.
  2. Затвердження Положення про Піклувальну раду школи та програми її діяльності.
  3. Розподіл обов’язків між членами Піклувальної ради та затвердження плану роботи на 2018-2019 н.р.
  4. Про реконструкцію шкільних майстерень під харчоблок.
  5. Про систему морального і матеріального заохочення працівників школи та учнів школи.
  6. Про стан підготовки школи до нового навчального року.
  7. Про зміцнення матеріально-технічної та навчально-виховної бази школи.

 
Засідання № 2. (листопад 2018р.).

  1. Про надання допомоги дітям різного соціального статусу. (ЗДВР)
  2. Про стан комп’ютеризації НВП та зміцнення технічної підтримки навчальної та спортивної бази школи.
  3. Про стимулювання творчої праці педпрацівників та учнів школи.
  4. Розгляд звернень громадян з питань щодо роботи школи.

 
Засідання № 3 (січень 2019 р.).

  1. Перспективи зміцнення піклувально-оздоровчої роботи на базі школи. (ЗДВР).
  2. Про надання допомоги учням та вчителям з хронічними вадами здоров’я. Ознайомлення з підсумками диспансеризації учнів.
  3. Звіт членів піклувальної ради про проведену роботу за І семестр.
  4. Про заходи щодо реконструкції їдальні.
  5. Реалізація проектів: «Здоров’є дитини», «Світ захоплень».

 
Засідання № 4 (березень 2019 р.).

  1. Про затвердження заходів щодо підготовки школи до нового навчального року. (Директор).
  2. Про співробітництво зі спонсорами школи.
  3. Про організацію лікувально-оздоровчої літньої компанії».
  4. Про стан реалізації проектів: «Палітра майстерності».
  5. Про нагородження відмінників навчання грошовою премією.
  6. Про проведення акції «Дай руку, першокласник»

 
Засідання № 5 (червень 2019 р.).

  1. Про підготовку школи до нового навчального року, складання та затвердження плану заходів. (Директор).
  2. Про сприяння залученню додаткових джерел фінансування школи.
  3. Про підсумки роботи Піклувальної ради в 2018-2019 н.р.

19.02.2019
49006 м.Дніпропетровськ, КЗО СЗШ№6 вул.Робоча,64
тел. +38(0562) 42-36-28
www.shkola6.dp.ua
Головний редактор сайту - Оболонська Жанна Григорівна
ВЕБ-майстер проекту - Шишацький Олег Вікторович